سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

سي دي آموزش بافتني خانم كتلي

آموزش قلاب بافي و بافتني

سي دي آموزش بافتني خانم كتلي

۳ بازديد

موجود نيست

يكي ديگر از بي نظير ترين مجموعه هاي اموزش بافتني خانوم ياوري در مورد آموزش اشارپ است. شما علاقه مندان به آموزش بافتني مي توانيد مدل هاي مختلفي را در اين مجموعه در مورد بافت اشارپ فرا بگيريد. مجموعه فوق در دو ديسك در قالب دي وي دي ارائه شده است و ديسك ها به صورت كاملا اورجينال شركتي مي باشند و همراه با گارانتي طلايي تعويض در صورت خرابي براي شما ارسال خواهند شد.

اما در مورد محتويات ديسك اول از آموزش اشارپ بافتني خانم ياوري مي توان به موارد زير اشاره كرد :

مدل اشارپ اسپرت

اشارپ مدل چشمي

بافت اشارپ فانتزي

بافت اشارپ مدل دو تكه

در ديسك دوم از آموزش اشارپ زنانه شما با موارد زير روبرو خواهيد شد :

بافت اشارپ مدل بادبزني

بافت اشارپ مدل هفتي

اشارپ مدل جناقي

آموزش اشارپ

قيمت  اين محصول ۲۰ هزار تومان است و شما براي تهيه آن مي توانيد به صورت زير اقدام نماييد :

براي خريد آموزش اشارپ با ميل خانم ياوري كافيست تا بروي دكمه خريد پستي در زير كليك كرده وس فارش خود را به همين راحتي ثبت نماييد.

همچنين جهت تهيه آموزش اشارپ ساده و پيشرفته ايشان با شماره تلفن ۰۹۳۹۷۷۹۵۹۷۰  تماس حاصل فرماييد.

در ضمن براي خريد به صورت پيامكي هم مي توانيد ادرس و كد پستي و نام محصول و نام گيرنده را به شماره بالا ارسال كنيد.

آموزش اشارپ ساده

اگر به دنبال آموزش اشارپ بافتني هستيد شك نكنيد ما براي شما يكي از بهترين و كامل ترين مجموعه هاي اموزشي حال حاضر را فراهم كرده ايم.مجموعه كه توسط خانم ياوري اراده شده است و ايشان با بيان بسيار قوي خود به اموزش نكات مهم در اين باره پرداخته اند.شما در هر كجاي كشور كه باشدي ابتدا اين اثر ارزشمند را دريافت  خواهيد كرد و سپس وجه كالا را مي پردازيد.

شايد بتوان در بازار آموزش مدلهاي بافت دوميل درباره اشارپ يافت اما بسياري از اين مجموعه ها اولا در قافلب ديسك هاي رايتي و بي كيفيت ارائه شده اند و دم اينكه معمولا كارهاي دوبله شده و ترجمه شده خارجي هستند و شما به عنوان يك هنرجو نمي توانيد به خوبي با نوع اموزش ها ارتباط برقرا نماييد و مفاهيم انرا ياد بگيريد. به همين جهت توصيه مي كنيم اگر به دنبال يادگيري واقعي و رسيدن به مهارت بالا در اموزش هنر بافتني هستيد اقدام به تههي اثري با كيفيت نماييد.

آموزش اشارپ بافتني

بي شك مجموعه سي دي آموزش بافتني خانم ياوري كه رد قالب عناوين مختلفي ارائه شده است را مي توان جز با كيفيت ترين و محبوب ترين كارهاي بافتني در ايران دانست و اين امر تنها به خاطر كيفيت ضبط محصولات و همچنين مهارت بالاي اين بانوي هنرمند در بيان مفاهيم اموزشي است.شما با در اختيار داشتن آموزش انواع بافت با دو ميل ايشان مي توانيد بدون نياز به هرگونه كلاس و استادي خودتان به تنهايي در مزنل به راحتي به مهارت باليي در اين رشته دست يابيد و در وقت و هزنيه خود به خوبي صرفه جويي كنيد.

 
سي دي آموزش بافتني خانم كتلي , سي دي آموزش بافتني منصوره ياوري , سي دي آموزش بافتني با ميل , اموزش بافت كلاه خانم پاشايي

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد